BENOS.gr  |  DIAZOMA.gr


Επικοινωνία  | 
Links

Επικοινωνία

     
 






 
     
 

 


 

 
 

Άρθρα

«ΠΟΛΥΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΤΑ ΚΕΝΤΡΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΟΛΙΤΩΝ»

Οι τραπεζικές συναλλαγές
Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα συνεργασίας θα μπορούσε να είναι αυτό που αφορά τις τραπεζικές συναλλαγές. Σε ένα καποδιστριακό δήμο όπου μέχρι σήμερα δεν υπήρχε κανένα υποκατάστημα τράπεζας, οι πολίτες θα μπορούσαν να εξυπηρετηθούν από ένα γραφείο , που θα λειτουργούσε μέσα στο ΚΕΠ. Με τον τρόπο αυτό οι δημότες θα απαλλάσσονταν από πολύωρη ταλαιπωρία και μετακινήσεις, προκειμένου να διεκπεραιώσουν κάποιες οικονομικές τους υποθέσεις.  Κυρίως σε αγροτικές και κτηνοτροφικές περιοχές, όπου ο θεσμός των επιδοτήσεων αποτελεί κυρίαρχο στοιχείο, ο πολίτης θα είχε τη δυνατότητα στον ίδιο χώρο, όπου προσέρχεται για να ενημερωθεί και να λάβει τα σχετικά έγγραφα επιδότησης του προϊόντος του, να εισπράξει το ποσό που του αναλογεί.  Κάτι ανάλογο με τις τραπεζικές συναλλαγές μπορεί να γίνει και για άλλες υπηρεσίες, όπως τα ΕΛΤΑ και ο ΕΛΓΑ, όπου αρμόδιος υπάλληλος θα είναι σε θέση να διεκπεραιώνει τέτοιες υποθέσεις σε γραφείο που θα λειτουργεί στα ΚΕΠ.
Το Υπουργείο Εσωτερικών έχει ήδη ξεκινήσει σειρά επαφών με τα συναρμόδια Υπουργεία, προκειμένου να δοθούν επιπλέον «προϊόντα» του Δημοσίου στους πολίτες μέσω ΚΕΠ.  Ενας από τους πρωταρχικούς στόχους που έχουν τεθεί είναι, μέσα στο 2003, οι διαδικασίες συνταξιοδότησης των αγροτών να γίνονται από τα Κέντρα Εξυπηρέτησης των Πολιτών.  Ηδη έχει  ξεκινήσει  ειδική συνεργασία με τον ΟΓΑ, προκειμένου να καταστεί εφικτό το όλο εγχείρημα.  Μάλιστα μελετάται το ενδεχόμενο οι υπάλληλοι να ξεκινούν από μόνοι τους τις διαδικασίες για τη συνταξιοδότηση, χωρίς να χρειάζεται να απευθυνθούν οι ίδιοι οι πολίτες στις υπηρεσίες.
Μετά τον ΟΓΑ σειρά θα έχει το ΙΚΑ , το οποίο μέχρι σήμερα αποτελεί το κόκκινο πανί  για αρκετούς πολίτες, οι οποίοι υπόκεινται σε απίστευτη ταλαιπωρία και χρονοβόρες διαδικασίες μέχρι να καταφέρουν να πάρουν τη σύνταξή τους.

 

Αύξηση
Η απόδοση των Κέντρων Εξυπηρέτησης των πολιτών αναμένεται να αυξηθεί θεαματικά μετά την ολοκλήρωση των συστημάτων σύζευξης.  Μέσω της ηλεκτρονικής τεχνολογίας και των ολοκληρωμένων βάσεων δεδομένων που θα υπάρχουν, οι υπάλληλοι θα μπορούν να ελέγχουν μια σειρά από στοιχεία ON LINE με το σύνολο των φορέων και των υπηρεσιών του Δημοσίου. 
Η πρότυπη λειτουργία των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών τα επόμενα χρόνια θα επιτρέψει στο ελληνικό δημόσιο να παρέχει μια σειρά από υπηρεσίες, όπου σήμερα φαντάζουν μόνο στη σφαίρα της φαντασίας.  Για παράδειγμα οι έξυπνες κάρτες, όπου ο πολίτης διαθέτοντας μία κάρτα αντίστοιχη με εκείνη των τραπεζών, θα μπορεί ακόμα και όταν δε λειτουργεί το ΚΕΠ, σε ειδικό μηχάνημα, όπως των τραπεζών, να ζητεί και να του εκδίδεται αυτόματα ένα πιστοποιητικό!

 

Δείκτες μέτρησης αποδοτικότητας
Τα ΚΕΠ θα είναι ο πρώτος φορέας του Δημοσίου , όπου θα τεθούν ε εφαρμογή οι δείκτες μέτρησης αποδοτικότητας.  Τις επόμενες ημέρες ολοκληρώνεται η δημιουργία της βάσης των δεδομένων του συστήματος των ΚΕΠ. Αυτό σημαίνει ότι το Υπουργείο των Εσωτερικών θα είναι σε θέση ανά πάσα στιγμή να έχει εικόνα της κίνησης των υποθέσεων, που διεκπεραιώνονται από τις υπηρεσίες τους. Σε πρώτη φάση η μέτρηση της αποδοτικότητας θα αφορά τις υπηρεσίες και όχι τους υπαλλήλους.  Όταν διαπιστώνεται ότι για την ίδια υπόθεση ένας κάτοικος της Αθήνας χρειάστηκε 10 ημέρες και ένας κάτοικος της Δράμας 30 ημέρες, ο αρμόδιος φορέας θα επεμβαίνει και θα εξετάζει για ποιο λόγο παρατηρείται αυτό το φαινόμενο.

 

Συντάξεις
Το Υπουργείο Εσωτερικών έχει ήδη ξεκινήσει σειρά επαφών με τα συναρμόδια, προκειμένου να δοθούν επιπλέον «προϊόντα» του Δημοσίου στους πολίτες μέσω των ΚΕΠ. Ενας από τους πρωταρχικούς στόχους που έχουν τεθεί είναι, μέσα στο 2003, οι διαδικασίες συνταξιοδότησης των αγροτών να γίνονται από τα Κέντρα Εξυπηρέτησης των Πολιτών.

 

 
 

Ο Σταύρος Μπένος αφηγείται το ταξίδι του Διαζώματος μέχρι σήμερα
  

 
 

Oμιλία Σταύρου Μπένου TEDx Academy 2016
  

 
 

Παρουσίαση της έκδοσης «Επίλογος» του 2015
  

 
 

Ο Σταύρος Μπένος στα «Φώτα της πόλης»
  

 
 

Τηλεφωνική Συνέντευξη του Σταύρου Μπένου στο ΒΗΜΑ FM 99,5
  

 
 

Μαχόμενη πολεοδομία για την ανάπτυξη της πόλης
  

 
 

  
Ο Σταύρος Μπένος
στο LIFO.gr
 
 

  
Ο μελισσοκόμος
του Στ. Μπένου
 
 

  
20 χρόνια Σταύρος Μπένος
βίντεο αφιέρωμα
 
 

  
Το κίνημα των πέντε δημάρχων μπορεί να γίνει το όχημα για τη διοικητική μεταρρύθμιση της χώρας
 
 

  
Οδικός χάρτης για την Κεντροαριστερά
 
 

  
Ομιλία του κ. Σταύρου Μπένου στο ΙΣΤΑΜΕ: ΠΑΣΟΚ και διοικητική μεταρρύθμιση: μια μοιραία σχέση
 
 

  
Πως θα αλλάξει
η δημόσια διοίκηση
 
 

  
ΟΓΑ και
αρχαία θέατρα
 
 

  
Ο Σταύρος Μπένος μιλά για τα εγκαίνια του αρχαίου θεάτρου Μεσσήνης
 
 

  
Ν' αγαπάς την ευθύνη
 
 
 
  
Πέρα από το μικρό ή μεγάλο κράτος: μεταρρυθμίσεις για
μια αδέσμευτη και κοινωνικά αποτελεσματική δημόσια διοίκηση

 
 
 
  
Ο ευτυχής κύριος Μπένος
 
 
 
  
Σταύρος Μπένος, Δρόμοι - ET1
"Μία προσωπική αφήγηση"
 
 
 
  
Σταύρος Μπένος
"...ο δρόμος δεν υπάρχει"
Μαγικός φανός
Κανάλι βουλής
 
 
 


  
Με τους πολίτες ψηλά
 

 
 

Σταύρος Μπένος - 20 χρόνια
 
 
     
 
 
 

Μία πρώτη γνωριμία


 
43η ΧΕΝΙΑ
Τιμητική διάκριση


Πολιτιστικός Τουρισμός στη Μεσσηνία

Κάνουμε τον
πολιτισμό
πολιτική μας

3 χρόνια ανασυγκρότησης μετά τους σεισμούς

Η πολιτιστική
Καλαμάτα

Πρόγραμμα ΑΣΤΕΡΙΑΣ
                          
           
 
 


Αρχή σελίδας ^

Σταύρος Μπένος, Μπουμπουλίνας 30 (1ος όροφος) - Τ.Κ.: 106 82, Τηλ.: 210.82.54.256, Fax: 210.82.54.258
Νομικό Σημείωμα  |  Συμφωνία χρήσης και υπηρεσιών  |  Copyright © 1998 - , Σταύρος Μπένος - Web: www.benos.gr, E-mail: benos@otenet.gr

Σχεδιασμός - Υλοποίηση: Σπύρος Κατσαντώνης