BENOS.gr  |  DIAZOMA.gr


Επικοινωνία  | 
Links

Επικοινωνία

     
 






 
     
 

 


 

 
 

Δημοσιεύματα

Η ουσιαστική μεταρρύθμιση στη δημόσια Διοίκηση ξεκίνησε από τα ΚΕΠ

Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης
και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης
15 Ιανουαρίου 2015

Σε κύριο – και σταδιακά μοναδικό – σημείο εξυπηρέτησης των πολιτών στην επαφή τους με το Δημόσιο εξελίσσονται τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ), έπειτα από την ενίσχυση και αναβάθμισή τους από το Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης. Συγκεκριμένα, τα ΚΕΠ α) προσφέρουν μια νέα σειρά υπηρεσιών, απαραίτητων για τους πολίτες και β) διασυνδέονται online με βασικά μητρώα του Δημοσίου, προσφέροντας έτσι πιστοποιητικά μέσα σε ένα λεπτό. Συγκεκριμένα, με την online εξυπηρέτηση:

  • Αυξήθηκε κατά 41,3% ο αριθμός των πολιτών (υποθέσεις) που εξυπηρετήθηκαν, βελτιώνοντας σημαντικά την καθημερινότητα όλων μας

  • Μειώθηκαν κατά 43,5% οι ανθρωποώρες που απαιτούνται για την εξυπηρέτηση, γλιτώνοντας πολύτιμο χρόνο και για τους εργαζόμενους των ΚΕΠ και για τους πολίτες

  • Αυξήθηκε κατά 150% η παραγωγικότητα (απόδοση ανθρωποώρας υπαλλήλων ΚΕΠ)

«Κάνουμε μια σημαντική προσπάθεια να βελτιώσουμε την εξυπηρέτηση του πολίτη από το Δημόσιο, αλλά και να απαλλάξουμε τους δημοσίους υπαλλήλους από μια σειρά περιττών γραφειοκρατικών διαδικασιών», τόνισε ο Υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, Κυριάκος Μητσοτάκης, παρουσιάζοντας τα σχετικά στατιστικά στοιχεία.

«Η ουσιαστική μεταρρύθμιση στη δημόσια διοίκηση έχει ξεκινήσει από τα ΚΕΠ. Ξεκίνησε δηλαδή από τη γειτονιά των 1.060 γραφείων σε όλη την Ελλάδα. Με ξεκάθαρο και μετρήσιμο όφελος για τους πολίτες και τις επιχειρήσεις», επισήμανε ο κ. Μητσοτάκης, προσθέτοντας ότι «εμείς μιλάμε με στοιχεία αποδεικνύοντας το πραγματικό μεταρρυθμιστικό έργο που έγινε τους τελευταίους 18 μήνες».

Χαρακτηριστικό παράδειγμα της θεαματικής αύξησης της εξυπηρέτησης μέσω των ΚΕΠ online αποτελεί η βεβαίωση οικογενειακής κατάστασης. Το 2013 δόθηκαν συνολικά 642.341 πιστοποιητικά στους πολίτες, ενώ το 2014 με το online σύστημα, οι πολίτες πήραν με μία επίσκεψη, μέσα σε ένα λεπτό, συνολικά 1.011.342 βεβαιώσεις (αύξηση 57,4%). Παράλληλα, το 2013 δόθηκε βεβαίωση γέννησης σε 289.181 πολίτες, ενώ το 2014 σε 370.265 (αύξηση 28%).

Με τις νέες υπηρεσίες που ενσωματώθηκαν μόνο τους τελευταίους δύο μήνες, τα ΚΕΠ δίνουν πλέον τη δυνατότητα στους πολίτες:

  • Να υποβάλλουν ηλεκτρονικά την αίτηση για την έκδοση αντιγράφου ποινικού μητρώου γενικής χρήσης και να το παραλαμβάνουν εντός τριών ημερών, ενώ μέχρι πρότινος χρειαζόταν σχεδόν ένας μήνας

  • Να αντικαταστήσουν την άδεια οδήγησης μοτοποδηλάτων που έχουν εκδώσει οι υπηρεσίες Τροχαίας της Ελληνικής Αστυνομίας

  • Να συμπληρώσουν ηλεκτρονικά τις αιτήσεις αιτήσεων συμμετοχής τους στο «πρόγραμμα παροχής χρηματικών βοηθημάτων και βραβείων σε πολύτεκνες μητέρες» του Λογαριασμού Αγροτικής Εστίας (ΛΑΕ) / ΟΓΑ

  • Να υποβάλουν αίτηση για το επίδομα πετρελαίου θέρμανσης.

Το σχετικό δημοσίευμα
Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης
http://www.ydmed.gov.gr/?p=10227

 

 

 

 
 

Αναγόρευση του Σταύρου Μπένου ως Επίτιμου Διδάκτορα του Hellenic American University
  

 
 

Ο Σταύρος Μπένος αφηγείται το ταξίδι του Διαζώματος μέχρι σήμερα
  

 
 

Oμιλία Σταύρου Μπένου TEDx Academy 2016
  

 
 

Παρουσίαση της έκδοσης «Επίλογος» του 2015
  

 
 

Ο Σταύρος Μπένος στα «Φώτα της πόλης»
  

 
 

Τηλεφωνική Συνέντευξη του Σταύρου Μπένου στο ΒΗΜΑ FM 99,5
  

 
 

Μαχόμενη πολεοδομία για την ανάπτυξη της πόλης
  

 
 

  
Ο Σταύρος Μπένος
στο LIFO.gr
 
 

  
Ο μελισσοκόμος
του Στ. Μπένου
 
 

  
20 χρόνια Σταύρος Μπένος
βίντεο αφιέρωμα
 
 

  
Το κίνημα των πέντε δημάρχων μπορεί να γίνει το όχημα για τη διοικητική μεταρρύθμιση της χώρας
 
 

  
Οδικός χάρτης για την Κεντροαριστερά
 
 

  
Ομιλία του κ. Σταύρου Μπένου στο ΙΣΤΑΜΕ: ΠΑΣΟΚ και διοικητική μεταρρύθμιση: μια μοιραία σχέση
 
 

  
Πως θα αλλάξει
η δημόσια διοίκηση
 
 

  
ΟΓΑ και
αρχαία θέατρα
 
 

  
Ο Σταύρος Μπένος μιλά για τα εγκαίνια του αρχαίου θεάτρου Μεσσήνης
 
 

  
Ν' αγαπάς την ευθύνη
 
 
 
  
Πέρα από το μικρό ή μεγάλο κράτος: μεταρρυθμίσεις για
μια αδέσμευτη και κοινωνικά αποτελεσματική δημόσια διοίκηση

 
 
 
  
Ο ευτυχής κύριος Μπένος
 
 
 
  
Σταύρος Μπένος, Δρόμοι - ET1
"Μία προσωπική αφήγηση"
 
 
 
  
Σταύρος Μπένος
"...ο δρόμος δεν υπάρχει"
Μαγικός φανός
Κανάλι βουλής
 
 
 


  
Με τους πολίτες ψηλά
 

 
 

Σταύρος Μπένος - 20 χρόνια
 
 
     
 
 
 

Μία πρώτη γνωριμία


 
43η ΧΕΝΙΑ
Τιμητική διάκριση


Πολιτιστικός Τουρισμός στη Μεσσηνία

Κάνουμε τον
πολιτισμό
πολιτική μας

3 χρόνια ανασυγκρότησης μετά τους σεισμούς

Η πολιτιστική
Καλαμάτα

Πρόγραμμα ΑΣΤΕΡΙΑΣ
                          
           
 
 


Αρχή σελίδας ^

Σταύρος Μπένος, Μπουμπουλίνας 30 (1ος όροφος) - Τ.Κ.: 106 82, Τηλ.: 210.82.54.256, Fax: 210.82.54.258
Νομικό Σημείωμα  |  Συμφωνία χρήσης και υπηρεσιών  |  Copyright © 1998 - , Σταύρος Μπένος - Web: www.benos.gr, E-mail: benos@otenet.gr

Σχεδιασμός - Υλοποίηση: Σπύρος Κατσαντώνης